Nudlar ..



sitter och trycker i mig nudlar just nu .. haha med en sås som jag gjort så "het" att näsan börjar rinna när jag äter av såsen haha .. mycket bra säger jag bara, betyder att den är god ju hiih
För misstolka mig inte ! jag har inge problem med stark mat haha inte heller tycker jag att denna är för stark eller het heller .. bara min stora näsa som anser att det är lite för mycket för den just nu haha ..

Jag har ännu inte städat upp i mitt rum .. har liksom inte orkat .. plockat undan lite sladdar och bäddat sängen är vad jag har gjort .. det som återstår är , fixa min fåtölj som är full av kläder från helgen .. ni vet när man sliter ut något och överväger .. men nej nästa haha .. sedan har jag ju tomflaskor .. haha eller ja en box , en äckelpäckel rödvin och en smultron som måste bort .. haha annars är det inte så mkt mera .. eller jo självklart dammsuga och torka men de är ju givet !

Saknar dig ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0