Mnjaaahaa




Tretton timmar sedan jag skrev godnatt i bloggen. . hur många tror att jag sovit sedan dess tills nu .. ni kan räcka upp en hand ! :p hah
för jo recis som ni felsta trodde så låg jag och pratade i telefonen i många timmar efter mitt senaste inlägg sedan har jag varit vaken sedan 8 imorse .. förstår inte hur jag lyckas, när Patrik ringde var jag så trött att jag knappt kunde öppna munnen .. men så fort vi lade på blev det Katchiiiiing och jag blev pigg och kry som en lärka .. så jag drog på mig första bästa tjocktröja och mjukisar sedan blev det promenix runt B-hus .. i ca en timma .. hem och duscha .. och slappa lite .. :)

Nu sitter jag här .. ska ladda hem lite serier och fixa mig tiptop :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0