Lite lagomt sådär ?



Känner mig skapligt förbannad ..och inte alls lite lagomt som jag kanske borde vara ..

Igår så gick jag förbi pappa .. och fick pengar av honom jag hade inga fickor på mig då, så jag stoppade mina pengar i min Bh, när jag sedan kom hem så klädde jag av mig och satte på mig sov/mju kläder .. och då föll min 500lapp till golvet där den låg hela natten och ända tills nyss när jag kom ut ur duschen.. då det istället låg två 100 lappar där ..

okej om Richard växlat med mig .. men jag VET att han inte är så kass på matte att han tror att 2 är lika som 5 .. är så less på denna jävla unge ..
inget får man ha ifred .. han tar mina smycken och säljer , kameror , pengar och alkohol ! säkerligen mera saker som han bara går in på mitt rum och plockar .. fan ska man behöva gömma och låsa in allt man äger och har för att det inte ska bli stulet av sin egen lillebror eller ? :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0