Kvällen ..



Var en rättså kul kväller igår faktist :P även fast den "slutade" tidigare för mig än för resterande .. pappa kom ju och hämtade mig när jag hoppade av bussen .. och körde mig till eskön ellerr iggön .. kommer inte ihåg där vi hämtade upp Lillebror och hans kompisar .. haha hem till bomhus för att släppa av dom och tvinga dom att skura bilen då en utav dom spydde ned sig och bilen i bak haha .. sedan blev det MAX för min del och efter det hem och sussa sött i sängen .. blev väckt strax efter 9 imorse utav att Carnie ringde, har en del luckor och hål från kvällen igår just nu .. hoppas att det kommer bli bättre efter att ha ätit något och pratat lite med Linda och sådant :D hiih
Ikväll blir det utgång .. igen för Linda och utgång för mig haha ...


Inte mkt bilder alls blev det men bjuder på några .. innan vi kom igång och glömde bort kameran :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0