Klappat och klart ..



Dagen är i stort sett klar .. nu skulle jag kunna lägga mig ned och sova.. det är bara ett problem som kvarstår .. men det kommer vara kvar ända tills Patrik kommit hem från jobbet .. tidigast då kan det lösas !

Nu har jag hunnit ..

Packa .. har bara lite småsaker som smink och plattång kvar i princip och det kan jag ju inte lägga ned före imorgon strax innan jag åker .. ååh jag känner att jag inte orkar åka .. det är långt .. men jag anser att jag måste göra det .. kan ju inte tvinga upp han hit varje helg .. det går ju inte riktigt till på det viset har jag fått förklarat för mig av mamma tillexampel haha ..

Klippt Linda har jag gjort med .. hennes hår blev väl en centimeter eller två kortare men ah . det behövs ju ibland det med .. klippte även en snedlugg till henne .. hon vela ha hellugg men de är ju ett stort steg att ta :P iih


ska nog ta och unna mig själv en promenix tror jag .. eller kanske lite bordsvatten .. typ loka naturell .. haha



IMORGON IMORGON IMORGON !!! <3<3

Kommentarer
Postat av: Patrik

Imorgon Imorgon Imorgon =D <3

2009-09-25 @ 00:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0