Jävla Fluga



Just nu hatar jag flugor .. jag tål dom inte dom förpestar min vardag .. eller inte alla flugor men just denna fluga som bestämt sig för att göra mitt liv surt idag .. den flygre omkring och sitter på skärmen .. men vi har en deal denna fluga och jag .. sitter den inte ivägen för mig .. så låter jag den vara .. rätt bra deal va .. ? menar jag brukar tycka flugor är rätt fascinerande jag vet inte varför .. men jag bara tycker det ..
Men just nu är det endå jävla förbannande flug fan ..

Ont i ögat har jag ännu och ingen post har det hunnit komma så det finns inget som kan munta upp mig dag för tillfället .. :/ livet suger apa just i denna minut jag hoppas och jag vet att det kommer bli bättre snart självklart blir det det ..

Sitter här med en fin turban gjord utav min handduk just nu .. och överväger på att plocka ihop på mitt rum lite .. slänga gårdagens kläder i tvättkorgen nere typ .. och kanske bara kanske ska jag orka bädda ihop sängen just efter jag skrivit klart detta med .. så att jag kan sitta i den .. för man kan ju inte sitta i sängen med kläder om den är obäddad .. det är helt fel så gör man bara inte .. inte jag och inte i min säng i varje fall, det har jag och Herr Greta kommit överens om som lag för massvis med år sedan .. så det så !
























Jag saknar dig varje minut ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0