Jäkla hår !



Mitt hår sammarbetar inte alls med mig idag ! nej tänk för att det fan inte gör de .. när jag vill ha det vågigt .. då passar det på att vilja vara RAKT .. så som jag anstränger mig dagligen för att få håret så rakt som möjligt .. så vips när jag inte vill .. då passar det sig minsann .. inget verkar sammarbeta med mig idag .. inte mitt hår och inte tågtiderna från hufudstadens rälsstation heller .. :/


Kvällen ska ändå bli tip top för det har jag bestämt mig för ! inget kan sabba .. för ikväll här det Hanna och Linda Kväll !! och vi ska röja och ha tok skoj !! ..

Undra bara vad jag ska göra för att piffa upp min annars rätt så tråkiga outfit haha :P återstår att se :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0