Jag förstår inte ..



Detta funkar inte det gör bara inte det .. jag vill bara försvinna under jordens yta eller något liknande jag orkar inte med någon skit jag orkar inte med något tjafs .. just nu vill jag bara vara med den som får mig att må toppen bara av att vara nära mig .. sjukt att en enda människa kan göra än så hilmans glad och lugn som du gör .. när jag är med dig så är allt toppen .. annars vet jag inte riktigt vad det är .. det är då inte bra när jag är utan dig .. jag kanske inte är tiptop på att visa att jag bryr mig och tycker om dig .. men det är svårt när du är alldeles för många mil bort ifrån mig .. jag hoppas i varje fall att du vet att jag verkligen tycker om mig och verkligen bryr mig sjukt mycket om dig .. för det gör jag verkligen jag tror inte att något kan ändra på det om jag ska vara ärlig !

jag blir glad av att bara höra din röst .. bara av att få ett sms av dig så studsar härtat till en aning extra, det är verkligen så jag förstår bara det inte .. även om jag säger till dig att 463 sms på nio dagar .. på ca 216 timmar inte räcker .. inte bevisar något .. men det är ju precis det som det gör .. måste ju tillägga att ett av dessa nio dygn var du ju faktiskt med mig .. så vi kan ju säga att på 7,5 dygn efter som att de hela nionde dygnet inte gått ännu .. och därför är det ju ca 180 timmar .. då är väl endå 463 sms rätt okej eller ? jag vet att du tycker om mig det gör jag .. även om jag inte alltid litar på det och är dum och säger att jag inte tror på dig .. jag vet att du vill vara med mig .. även om jag hela tiden säger att jag inte tror på dig .. men det är bara så som jag är .. inget som verkar gå att ändra på ..
Det är en stor omställning .. att gå från att kunna träffa sin pojkvän varje dag .. hela tiden i stort sätt .. att i prinscip bo med den .. till att dra ned på det och bara kunna träffa den i snitt 62 timmar i veckan .. varav minst 16 av dom innebär sovtid .. Ska jag vara ärlig måste jag skriva ut att jag inte har en enda aning om hur jag ska klara varje dag jag är ifrån dig .. det vet jag verkligen inte .. men på något sett så verkar jag ju göra det rätt så bra ..

Just denna vecka känns redan som en evighet och det är bara tisdag ännu .. men jag vet att de kommer gå fortare .. för imorgon har jag fullt upp .. och på torsdag ska jag ju leka med Linda .. sedan måste jag förbi banken någon dag med .. sedan är det ju fredag och då får jag träffa dig igen .. ! längtar faktiskt .. jag får små små fjärilar i magen bara av att tänka på att det inte är allt för många dagar kvar tills jag får träffa dig igen.. tills jag får hålla dig i min hand och bara vara brevid dig .. !! för ska vi räkna, så visar det sig ju att det ungefär är 72 timmar .. och det är inte ens det ååååh :D jag är glad .. så glad ..
även fast jag är sur på dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0