Jag är



BÄST på tv spel .. men fan vad sämst jag är på att skriva på tangentbord som inte sitter på en bärbar dator .. det här är sjukt jag har typ glömt bort hur man gör .. trycker på fel knappar om och om igen .. sitter dom inte lika eller vad är detta ?


Har det rätt så soft här nere i hufudstaden med Carnie ja .. har tagit det lungt och spelat tv spel .. kollat på tv .. vandrat hand i hand .. spelat mera tv spel .. sovit .. mysigt .. och gått på bio det har vi ju tusan gjort .. hände ju igår desstuom .. district 9 om man har samma filmsmak som mig så kan jag rekomendera att man kollar på den filmen .. har man inte det så låt bli .. för då kommer den inte att gillas .. men har ni samma smak som mig .. så kör på bara !

Handlar om utomjordlingar och sådant .. filmar det hela som en fokumentär så det är lite skakigt oh sådant , men vad tusan det ger filmen en charm .. tänk liksom blair witch prodjekt .. den är ju med filmad så och den är ju bra den med haha .. hände lite vidriga saker i filmen dock .. som att han bet bort naglar och grejs .. och då menar jag inte bita på naglar .. utan bita bort hela nageln .. huua jag vill inte tänka på det , känns som att jag ska kräkas när jag tänker på det bara .. bläää..

Nej fan nu ska jag ta och slänga mig i carnies famn .. och sedan platta håret .. har lite planer för dagen .. som innefattar tv spel bland annat ! TOOOOPPEN :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0