Jadu!



Sitter man här och känner hur varenda muskel och led och litenn hudbit i hela kroppen värker, speciellt halsen ! det känns som att man har blivit överkörd av en traktor eller något i den stilen !

jag orkar inte kliva upp det för för ont typ .. haha kan ju säga såhär att jag är skit pigg och inte ett dugg sleeeten om jag får säga det själv inte ens lite ont i skallen har jag .. vilket jag personligen tycker att jag borde ha då vi tömt en bag in box och en smultronvin jag och Linda .. eller okej Cicci drack väl lite ur boxen med .. men endå, det vart öl på krogen .. eller inte på krogen med vid krogen haha ..
Kvällen började ju med att Cicci jag och Linda satt hemma hos mig och fixade oss och drack vin hehe .. sedan ned på stan för att göra den pplanerade utgången verklig .. vilket den inte blev för Linda .. hon åkte hem haha .. och Cicci och jag kom in på krogen efter att vi gått förbi ALLA krogar innan .. haha .. så hamnade vi på skitstället hangloose .. och innan ni klankar ned på mig .. så vela Cicci gå till goya och då går jag hellre till hangan .. så jag övertalade henne .. och vi gick .. hon stannade inte länge innan hon övergav mig åt ödet .. helt ensam kände jag mig .. i sisådär 1 minut kanske hah .. innan jag blev räddad av Johan och Fref hehe .. satt där med dom och åt klubba och drack öl hihi .. dansade och härjade med dom tills krogen stängde .. då kunde vi inte bestämma om vi skulle på efterfest eller om vi skulle hem .. Johan drog på efterfest och Fref och jag mot bussarna hah .. han klev på .. och jag träffade Pidis som jag slog halvt ofrivilligt följe med till Frasses, där han och jag köpte oss ett litet barn .. hehe


Cicci med Bag in boxen haha

Linda

Alla kort kan ju inte bli bra eller hur hah

Fref und Me .. Någonstans bakom krogen haha

Se så vig vårat lilla dockebarn är haha


Ska ta och palla mig upp ur sängen tror jag, måste städa upp här det ser förfärligt ut efter igår .. sladdar överallt och handdukar på golvet .. kläder i fåtöljen .. ursh detta blir nog ett av dagens många projekt tror jag minsan .. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0