Idag



idag har jag varit till Ams och fått min jäkla lapp påskriven, har även flängt runt på staden med Linda, fikat och köpt present till Tessan som fyllt år .. hoppas att hon uppskattar denna, då vi har upplevt att förra födelsedagspresenten hon fick av oss inte alls kom till hands, men men sådant är livet eller hur? alla har inte samma humor och standard som vi haha ..

Jag har dessutom varit duktig nu känner jag .. eftersom att jag redan kommit på vad jag ska sätta på mig på fredagskvällen haha .. bara skorna som är lite oklara än så länge men annars så tror jag nog att det blir detta .. har två olika val .. så något av de blir det om jag inte mot förmodan skulle hitta något nytt på stan .. vilket jag inte tror är speciellt troligt då vi flängt runt idag och jag inte hittat det minsta som intresserar mig haha .. förutom en "skinnjacka" på Lindex barnavdelning .. men den får väl vänta antar jag haha .. tror det blir en midje kjol och ett linne till det .. eller så blir det en vit känning .. high heels och en svart liten väska till det .. ska även höra med sabiina om hon har min jeansjacka hos sig eller om jag kanske tappat bort den helt och hållet :o
Frågan är dock .. ska jag ha bruna , blåa eller kanske svart/bruna Heels på mig ? alla är ju självklart minst 10 cm klack så det är ju inga problem .. men vilken färg :o svårt val detta .. tur att det är onsdag idag så att jag har några timmar på mig att bestämma vad som hamnar på mina fossingar .. hihi

Faan .. nu börjar jag fundera på om de kanske inte blir shorts istället :o ser att mina ljusrosa jeansshorts skulle passa bra fint till min mönstrade rosa stora tröjliknande sak som händer på garderobens framsida .. ojoj .. är jag tvungen att kolla på mina kläder just nu .. kan jag inte göra det till någon annan helg .. nej Hanna ska vara smart nog att blänga på kläderna nu redan .. ursha. . på lördagen om det blir något festligt då .. ska jag vara lite mera rockers i varje fall har jag bestämt mig .. svart och skinn och jeans är det som gäller för den kvällen .. men nu är det ju fredagen som blir lidande här .. ..
Undra om jag ska sätta på mig alla olika kobinationer och mms bomba Linda så får hon heltenkelt bestämma åt mig .. kanske bäst det .. att liksom låta någon annan sköta grovjobbet haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0