I-Landsproblem?



Jag vill ned på stan .. jag vill verkligen ned .. kolla i affärer och bara njuta .. men jag anser att nu när klockan är halv 5 ! så är det ingen idé för mig att krypa ur mina sköna mjuisar och sköna linne .. inte heller är det någon idé för mig att dra en borste och en plattång genom håret heller .. fy fan vad jag känner mig lat här alltså .. men så är fallet nu känner jag verkligen , jag vill ned på stan .. men jag orkar inte .. har lite ärenden som jag måste uträtta innan fredag .. men varför orkar jag inte ? så jobbigt är det väl inte .. jag skulle ju kunna vara nere på stan till halv 6 men endå anser jag att den tiden är för knapp .. att det inte är det minsta idé för mig .. åååh nej jag tror att jag får stanna hemma i sängen en dag till åtminstonde .. jag är ju inte frisk, det gör ont och kliar i halsen jag har ingen matlust alls .. inget sug efter något .. möjligen lite kramar .. men det är ju inget som kan åtgärdas just i detta nu ..

Ska nog försöka få med mig mami ned på stan imorgon .. annars får jag palla mig upp i tid och åka ensam helt enkelt .. för ned på stan måste jag .. det bränner i fingrarna att jag bara MÅSTE ha något nytt .. jag har kollat igenom alla sidor på internet där jag brukar hitta saker .. men inte hittar jag något där eller .. nej tok .. så då betyder det att jag liksom MÅSTE ned på stan .. huuua .. ut bland folk .. jag vill egenterligen inte .. jag trivs ju så bra här hemma .. men har jag inte hittat något innan kvällen är kommen och över blir det ju ett måste att bege mig in till gefle stad ..
Det är lite komiskt när jag skriver sådär .. låter som att jag bor i en värsta förort som ligger flera mil ifrån city.. men tusan de gör jag inte .. de tar ca 40 min att gå in till stan .. och mellan 20-30 min att cykla .. haha så varför gnäller jag ? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0