Glasbanken ..


Sitter här nu .. tänkte springa till bussfan precis .. men så insåg jag att den gick för fem minuter sedan .. så jag får väl glatt vänta i tvjuofem innan den går igen .. inte hela världen precis men endå inte kul att behöva vänta, ska ned på stan och investera lite pengar på glasbanken tills ikväller, än så länge ser det ut som att det bara blir jag och Linda. . men vi får se om Sabiina släpper till eller inte haha det är något som vi helt enkelt märker medans timmarna går ..

ska nog förbi pappa med tror jag .. tycker att han borde investera lite pengar i mig .. för det behöver jag, han kan ju inte ge Richard pengar och inte mig, det går jag inte alls med på haha ..

Sitter här och känner mig sjukt ful men sådant är livet jag kommer inte sminka mig före innan jag ska festa ikväll huden måste ju få vila och andas .. okej att jag knappt sminkar mig mera än typ 1-2 ggr i veckan men endå .. jag orkar inte får jag väl skylla på eller liknande ..

Min hellokitty ballong är BÄST !! kolla bara .. flyger så jäkla bra efter snart en månad det är ju toppen hiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0