Gaaaalen !!



Har försökt blogga hur mkt som hellst idag ! MEN det har inte funkat !! hoppas jag lyckas med detta inlägg


som sagt det var Carnie som kom förbi och delade min säng med mig inatt .. förlåt för en dålig nattsömn till dig .. du kan inte ha sovit bra med mig som knappt sovit .. jag har vaknat hur många gånger som hellst inatt och typ inte kunnat andas sedan så har jag haft så sjukt ont i armen med så de har ju inte gjort saken bättre ..

Idag har jag oroat mig för min arm, jag har nemerligen fått för mig att jag fått en propp haha .. inte mera om den saken nu men ah ..

Sedan har jag ätit MAX med mammi .. hiih .. gissa vad .. hon åt mera än mig ..hör och häpna min lilla mamma på 45 kilo lyckades trycka ner mera mat än mig och mina 67 kilo .. det är rätt udda då hon knappt äter annars.. haha

Handlade lite mat och en hemlig sak som jag inte kan skriva ut här för de ska bli en överaskning tills jag bestämt mig om hur jag vill göra .. endast en och mamma som vet iiiih :D

Måste ta och slänga ned lite packning med ska ju till mormor imorgon och kommer hem på fredag .. och på lördag är det bowling som gäller !!

Frågan är bara .. vad fan ska jag packa ned till henne .. det är alltid lika svårt att packa när man ska dit .. menar jag måste ha vissa kläder där hemma , andra för att handla mat , andra för att shoppa , andra för att vara på lottorna , andra utifall att det blir middag (som hon alltid lyckas planera in när jag kommer ) sedan beror de på vad de är för middag som gäller .. ååååh jobbigt ..


ska snart ut i förrådet och välja väska .. en stor eller en större vad ska jag välja liksom ? ytterst jobbigt det dära kan jag ju lugnt säga !

.. <3..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0