färdigt och klart


Nu är allt klart nästan i princip .. jag känner mig stressad .. kommer väl inte känna mig lugn före jag står där med patrik ! haha ..

Det enda jag sitter och tänker just nu är att jag gärna vill att halens ska skicka mig ett sms innan jag måste gå till bussen så att jag hinner hämta ut mitt paket som jag beställt ! vill ju ha kläderna innan jag åker så jag hinner kolla och bestämma mig .. vill inte att dom ska ligga hemma under helgen och vänta på mig .. nej tänk för att det tycker jag inte låter som en bra ide .. inte alls .. ! haha .. men vi får väl se vad som händer .. jag hoppas i varje fall !

Har ju bokat och fått min biljett nu med .. så jag behöver inte känna mig stressad över något sådant heller skönt skönt .. ända jag oroar mig för nu .. är att jag ska missa .. jag brukar göra så .. missa bussar tåg .. allt ..

ska snart ta och leta reda på min rosa extra plattång med så att jag kan platta igenom håret en extra gång iiiih .. känner att det kan behövas verkligen !

Som sagt .. ingen uppdatering under helgen troligtvis då jag åker till Carnie nu snart !
Jag finns heltenkelt på mobilen under helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0