Det är över nu ..



Nu var helgen som bortblåst .. inte ett spår utav den återstår .. eller jo klart det finns spår kvar utav helgen . .det är ju helt omöjligt att de inte ska göra de :D iiiih ..
men i varje fall så helgen är över och carnie har åkt hem .. nu är det bara två veckor kvar innan jag får träffa han igen :/ huua .. det gillas inte det minsta !

Helgen har varit soft .. fredagen så kom han hit rätt sent .. då hans tåg var försenat .. så vi åt på subway sedan hem till mig bums i säng och mös lite .. sov otroligt tidigt för att vara oss kan jag ju lova haha :P men de var härligt som tusan!

Lördagen var en oerhört effektiv dag de .. klev upp, klippte carnie lite granna .. han måste väl vara en 3 kilo lättare nu om man säger som sådant .. in till staden köpte alkohol och kollade runt lite .. dubbelkollade tiden tills kvällen med .. sprang på några kompisar till honom .. så det slutade med att kvällens planer blev helt ändrade haha ..
hem till mig .. förbi pappa .. hem till mig igen .. bakade vanlijbullar hehe .. fixade oss för att först äta med linda och sedan bowla .. och för att sedan traska på inflyttningsfest .. haha .. Carnie vann bowlingen .. eller har jag helt fel nu ? Sedan Linda och tillsist jag .. det gick sjukt dåligt för mig att bowla i lördags .. jag måste helt enkelt ta och köra en revanch ja haha
den där festen som vi hamnade på .. tjaa den har jag inte så mkt att säga om faktiskt .. eftersom att vi inte gjorde så mycket .. linda patrik och jag hamnade i ett hörn av lägenheten med rickard .. och där stannade vi hela kvällen haha .. var sjukt trevligt men ovanligt varmt .. lilla jag som alltid fryser tyckte att det var varmt till och meed .. och det säger rätt så mycket det ..
påvägen in till staden fick alla reda på att Carnie är större dramaqueen än mig .. han var värren än en tjaa jag vet inte vad :D hiih less som tusan blev vi på han .. eftersom att han hittade på egna vägar vägrade gå med oss .. sprang iväg åt motsatta håll och grejsade :p Linda och och Rickard började även tjafsa med varann .. det hela slutade med att vi stod och skrek på varandra ... allt slutade dock gott eftersom att Rickard sade så snällt förlåt till oss : ) haha
det var meningen att vi skulle på krogen men vi kom bara till old saints .. där i varje fall jag och Carnie inte blev långvariga då han bestämde sig för att bli en spyfluga .. haha .. på väg hem med bussen .. fick vi hoppa av vid JB .. där han i stort sätt hoppade ut ur bussen och spydde som en gris . .. han satt däckad och spyandes i typ en halvtimma innan pappa kom och hämtade oss .. och i bilen fortsatte han i samma stil .. rätt så komiskt med tanke på att han bara helgen före gjrode narr av min lillebrors kompis som spydde i bilen :D haha .. så kör han på samma race själv ...
hemma hos mig fick han dejta en hink medans jag inte vågade sova och inte kunde heller .. lite svårt att sova när någon ligger och hulkar .. så jag satt med datorn i knät halva natten haha

söndagen blev en totalbakis dag för Carnie då han knappt lämnade sängen annat än för att gå på toa och äta mat haha ...



...bara du !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0