AJ






Aj aj aaaaaj .. säger jag bara .. hatar detta .. hela muskeln är spänd och gör ont somm tusan ..förstår inte varför de alltid ska göra så himlans ont .. blir det aldrig bättre ? det är typ värt att sluta med dessa sprutor som jag tjatat till mig i något år nu .. bara för att de gör så ont när jag tagit dom .. men vad ska jag då ha ? piller funkar inte för dom glömmer jag .. och stav är inget bra alternetiv för då gick jag upp så förbaskat mycket i vikt så det är helt sjukt .. och sprial never ever säger jag .. då ska jag ha fött mina barn innan .. antar att denna spruta är det enda alternativet då ? eller någon som har tips på vad jag annars kan använda ? och säg inte kondom .. för det är inte för oönskade graviditeter som jag använder previtivmedel utan för min förbannade mensvärk som jag har de få gånger jag har mens.. vilket jag typ inte längra har då jag slarvar med både mat och sömn .. men när jag väl hade min mens så hade jag en förbaskad mensverk varje månad ... vilket jag verkligen inte klarar av .. så som sagt åter till saken .. ett tips på vad jag har för alternativ .. eller får jag stå ut med värk i rumpan en dag ca var tredje månad ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0