17 september 2009



Här sitter jag och gäspar och har höga förväntningar över att göra något skoj denna dag .. så går allt åt pipsvängen eftersom att jag måste på något jävla utbildning om hur tusan man bokar tvättstugan efter att dom gjort om systemet .. fan räcker det inte med att man testar sig fram sedan ? jag är rätt så väldigt säker på att jag kommer fatta hur man gör sedan .. men mamma säger promt NEJ och påstår att hon inte kommer förstå så därför måste jag följa med. . jag ska försöka blinka lite smått åt mamma och säga att början räcker kanske bara eller så.. för idag vill jag göra något skojigt ..

Inte som igår då jag låg hemma hela dagen med frossa typ .. enda jag gjorde igår var att ligga hemma "sjuk" och gå ut och gå så att jag har gjort illa mitt onda knä och höft ännu mera ..

wäääääääh .. jag saknar dig massor .. alldeles massa jätte mycket saknas du .. så får jag inte träffa dig på evigheternas evigheter heller .. jag förstår inte hur världen kan funka på detta vis .. mitt hjärta slutar typ slå utan dig .. så varje gång jag träffar dig drabbas jag har hjärtinfarkt känns det typ som .. eftersom att mitt hjärta faktiskt slår .. vilket jag inte längre känner att det gör när jag inte är med dig .. jag får ont i bröstet av att jag saknar dig .. så fort min telefon vibirerar lyser jag upp och hoppas på ett samtal eller sms från dig !

Kommentarer
Postat av: Patrik

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Tycker om dig så oerhört mycket!

2009-09-23 @ 22:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0