090904



Har duschat och sådant nu .. måste klura ut hur jag ska göra med håret och sminket framförallt .. haha .. sedan kläder och skor .. jag har börjat tveka så himla mycket utav de kläder jag tidigare tänkt .. blir helt galen ..


Detta måste jag göra idag !

  • Måla naglarna
  • Torka håret
  • Platta håret
  • Fixa håret
  • Välja kläder
  • Köpa läsk
  • Ladda kameran
  • Sminka mig
  • Välja skor
  • Bestämma mig för vilken väska


Detta borde jag göra idag !

  • Åka in till stan (alkohol för imorgon+ kläder)
  • Plocka lite på mitt rum
  • Äta något
  • Förlåta ..
  • Leta reda på min jeansjacka


Kanske borde tvinga mitt hår att köra på mittbena idag ja .. undra hur de kommer se ut på mig .. haha en sak är dock säker .. jag kan inte ha håret helt plattat idag det är inte de minsta idé att ha det, då vädret ute är skit verkligen skit .. jag förstår inte ens hur jag ska överleva ditresan i mina bara ben och sådant .. Linda och jag har ju kommit på att vi ska trotsa vädergudarna och vägra inse att man fryser .. så när vi festar är det bara ben som gäller i klänning och kjol enda tills vintern kommer .. och det är långt till vintern, det vet ju alla ..

Känner att jag måste ta och göra ett litet ryck här nu .. måste hålla undan vissa känslor annars kommer denna dag inte gå som planerat .. skippar att äta tror jag med . kommer ju äta skit inatt påväg antingen till krogen eller hem från den så .. då behöver jag ju inte massa onödigt i magen innan .. äter man inte så ser man smal ut och det är precis det jag behöver göra idag .. vem vill se ut som en tjockis liksom ? inte jag .. !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0