Stressigt



Har stressat och fixat ihjäl mig nu känns det som .. okej jag har duschat torkat håret plattat och kletat på lite mascara .. klätt mig .. känns som att jag ska på begravning är svart och grå hela jag >< men nu får det vara så jag orkar inte bry mig .. inte det minsta :) jag fick lite extra tid innan bussen så jag hinner blogga lite .. då tjugo i bussen tog och körde förbi här fem över halv så .. nästa går ju nu tio i den hade jag tänkt åka ned till sabina med ..
får se .. skulle väl kolla på någon present till roger tror jag de var .. och så ska jag försöka få henne att äta något .. blir troligen att köpa en flaska vin tills imorgon med men det får vi se .. ska prata med Patrik före och höra om han kanske vill dela en flaska med mig jag äter ju pencillin så jag ska ju inte dricka egentligen men ett glas eller två borde väl inte skada tycker man :)

nej nu ska jag ut så jag inte missar denna buss ! vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0