Stress Stress




Jag sitter här ... borde egentligen fixa mig men jag kan inte slita mig från datorn ..
Patrik är i duschen och härjar runt .. för en gång skull så hör jag inget duns från duschen när han är där ensam ..
det är ovanligt kan jag lova haha ..

ska iväg mot alderholmen till något lernia skit vid 1 och eftersom att jag inte alls hittar tänkte jag åka vid 12 så att jag har en halvtimma på mig att leta åtminstonde .. haha .. Patrik följer ofc med .. vill inte lämna honom en sekund när han är här med mig <3

Igår så spelade vi spel och åt godis i mängder med Linda och Rickard ..på kvällen i varje fall .. för på dagen hade patrik möte med någon syo tror jag det var .. och sedan så åt vi sallad och drack kaffe och solade ... Stackars Patrik blev röd .. men jag som ALLTID blir bränd .. mig syns det inte ens på .. måste varit något fel på mitt solarium eller dyligt för inte en gnutta syns det på mig .. hm .. får se .. kanske solar idag med och hoppas på bättre reslutat .. ;)

Måste skynda mig att platta ned min kalufs nu och slänga på mig lite mascara .. så att jag ser ut som en människa ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0