Sthlm



Sitter hos Patrik här i sthlm just nu .. vi fick något ryck och slängde ned saker i en väska och hoppade på ett tåg hit igår , så när vi kom fram så gick vi på bio med hans broder och så sedan hem hit för att bädda ned sig och sova hiih ..

Idag så har vi ännu inte gjort så mycket jag sitter här framför och fixar min farm och bloggar .. har inte kommit ur handduken ännu ens ja .. ikväller ska vi tydligen dricka alkohol ? med någon eller några av hans kompisar .. jag vet inte om jag vågar men jag antar att jag måste ?! aaja ..

Tycker i varje fall om Patrik otroligt mycket förstår dock inte hur han står ut med mig och mitt humör blandat med talfel och gnälleri hah ..

Jag måste dessutom platta håret jag behöver VERKLIGEN platta håret rättare sagt .. det är en katastrof verkligen ..

Har äntligen postat mina ansökningar med duttit av mig säger jag bara .. har sjutit upp det ett bra tag nu känns det som men nu är det gjort .. igår har jag för mig att vi kirrade det Patrik och jag ..

Måste se vad han pysslar med nu .. och pussa på han lite .. möjligen klä mig själv med ..

Höres ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0