Snabba jag ?



för nästan exakt två timmar sedan hade jag inte klivit upp ännu .. inte packat klart inget ..
Men nu så har jag duschat fixat håret , packat klart tror jag .. Ätit något har jag inte pallat mår så himla illa såhär på morgonen så det är lika bra att låta bli så att jag slipper kräkas .. HATE IT men i vilket fall som hellst så har jag ju till och med klätt mig .. sminkat mig och bäddat sängen burit ned tvätt, plockat undan lite i rummet.. traskat ned med mitt glas till mamma och lagt ned plattången i väskan .. jag har ju egenterligen allt jag behöver .. menar jag har trosor , strumpor , bh och plattång i väskan åtminstonde .. så då skulle jag ju i princip klara mig .. menar jag har kläder hos Patrik om det skulle vara så .. haha men jag tror inte de skulle kännas så bra .. men som sagt jag klarar nog mig .. just ja .. tandborste men det ligger det en hos Patrik med självklart !



DETTA INLÄGG SKULLE HA KOMMIT UPP FÖR 9 TIMMAR SEDAN ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0