sliten



Trött fryser sliten halvt död .. jag  vill ha min patrik här nu ! hatar att han måste åka ifrån mig :(


Har varit ute och gjort ett tappert försök att motionera idag :p gick inte så bra då det känns som att mina skor ska skära av mina hälsenor och min vänsterfot troligtvis måste vara stukad .. :/ men jag gick runt södra endå allt gick så mycket lättare då jag fick ha Patrik i telefonen undertiden <3 hihi

Idag så ska jag tvätta och härja med mamma .. tror hon har smittat ned mig massor med sin hemska förkylning .. men vilket som tvätta blir det sedan efter det ska jag tydligen leka med Sabiina Roger och Peter .. skylle tydligen kolla på film och äta mat med dom, får väl se hur haj jag är på det efter tvättningen och febern .. men ah i vilket fall så blir det väl att träffa dom antar jag .. har ju inte så mycket att välja på när dom kommer hit och hämtar mig haha

i helgen så har jag självklart varit md patrik <3 vi har ätit massa onyttigt och firat roger som fyllde 25 i lördags, med vin god tacos paj och härjeri .. var en del trevliga folk ute hos roger i lördags för att fira och ha trevligt ..

Igår så myste vi mestadels i sängen och tvättade patriks kläder så att han slipper åka hem med smutstvätt .. mycket mera behändigt att åka hem med rena kläder när det är möjligt ju : )
åt onyttigt gånger två gjorde vi med .. eller nej inte gånger två för sallad är väl rätt så nyttigt ? bara pizza som inte är det alls huua .. tjock som fan kommer jag bli antar jag .. får ge upp maten helt känns nästan lika bra det .. gör man ens något annat än att äta ?
tror tusan inte det ..

Bjuder på lite bilder från helgens bravader hos roger ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0