SAKNAR



Jag saknar dig, dina armar runt mig .. att få vakna upp brevid dig. jag saknar att känna dig nära, jag vill känna dina andetag i min nacke när jag vaknar och när jag somnar ..
varje natt vill jag känna det .. inte bara på helgen .. denna helg får jag inte ens känna dig nära, för denna helg kommer du inte ens att befinna dig inom sveriges gränser,
jag vill inte att det ska gå ända tills nästa helg för att jag ska få träffa dig .. jag vill verkligen inte för jag vill träffa dig NU och Hela tiden ! allt är så mycket lättare när du är nära, j
ag känner mig så mycket mera lugn och glad när jag är med dig..
du befinner dig alldeles för långt bort från mig :(

Hanna Camilla Nordin <3 Patrik Gustav Eriksson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0