Plugga ?



Jag överväger på att börja plugga i vår .. jag vet ungefär vilka kurser jag skulle vilja läsa. Då jag kommer plugga på komvux eftersom att jag var för lat i gymnasiet ! men de gör ju inget .. spela roll om det är högskolan eller komvux plugga som plugga säger jag .. det känns som att det är bäst att plugga eftersom att jag endå verkar helt hopplös med att skaffa jobb ..

Detta är vad jag kommit på nu att jag tror att jag vill plugga ..

HISTORIA A - Eftersom att jag struntade helt i den, då jag hamnade ensam i en hel media klass under dom timmarna .. så då struntade jag i det .

MATEMATIK A - Hade skyhög feber på nationella och fick aldrig någon chans att göra om provet .

PSYKOLOGI A - Låter väl kul och givande ? .


ARBETSSÄTT OCH LÄRANDE - Tycker detta känns som en givande kurs .


Måste bara ta mig i kragen och sätta mig ned och skriva en anskökan och sådant .. mycket att göra anser jag .. kanske inte är så jobbigt .. men för mig är de det .. jag känner verkligen att jag troligtvis behöver någon som söker åt mig haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0