Planer.




Blev en fika sådär på kvällningen med Linda idag .. snackade massa eller tjaa lite strunt .. eller vem vet kanske räknas som mycket .. aja strunt samma .. så planerade vi lite grejor och doningar som vi ska ta och börja fixa med imorgon hade vi tänkt vi får väl se hur många som är intresserade om det är någon idé ens att dra igång det .. men det märker vi väl rätt snart om det funkar eller inte antar jag .. jag hoppas på att många är inresserade och vill att detta genomförs i varje fall för detta är något som jag verkligen vill och Linda med .

Blev en avokado sallad och en vit choklads latte att fika på .. MUMS säger jag bara .. förstår inte hur latte kan vara så göttans haha .. men de är det .. och avokado lika så .. :D

Imorgon .. då minsann får jag träffa min söta stora Patrik <3 Trodde jag skulle få vänta tills nästa vecka när han skulle upp hit för att jobba har varit HELT inställd på att det ska vara en hel helg utan honom och en hel vecka utan han .. men jag slipper vänta och jag slipper sakna ! det är ju typ TOPPEN BRA ! eller hur, visst är det kanonens .. eller är det bara jag som tycker det ? Ahaja men strunt samma .. bara jag som behöver tycka att det är bra eller hur . för förhoppningsvis så är det bara jag som förväntas vara kär och galen i honom, så då räcker det ju med att jag tycker att det är toppen !

På lördag blir det att Bowla med Linda , Patrik och Patriks kompis Rickard .. nu jävlar så ska jag och Linda ha revanch, klart hon och jag kommer vinna då liksom .. får väl se om vi dricker något glas eller så innan bara hon och jag .. eller vi alla fyra .. det återstår dock att märkas av i efterhand .. men aah


Jag är trött .. och jag vill ringa och prata med MIN .. men det går ju inte .. :/ han har någon typ av killkväll ikväll ute på afterwork med sina såklart killkompisar .. men jag saknar ju honom och jag vill ringa .. jag vill prata med han som jag alltid gör tills jag somnar .. men nu går ju inte det .. eller jo jag kan ringa honom .. jag vet att han snällt kommer svara och prata med mig .. men grejen är ju att jag vill att han ska somna efter att han pratat med mig .. att han ska ligga hemma och sova han med .. jag vill ju säga godnatt och det betyder att båda sover .. inte bara att jag somnar.. :( åååh krångel !



Kommentarer
Postat av: Linda

Revanch it is!

2009-10-01 @ 21:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0