Ont..




Jag har ont ont ont .. och lite ondare på det hela ..

Efter att han legat i sängen i stort sätt hela veckan .. så har jag sjukt ont i nacken och önskar mig att min pojkvän var här och masserade mig sådär lite snällt .. undra om jag ska ta med olja till han eller tvinga han att köpa han har ju trots allt lovat mig massage MASSOR om jag bestämmer mig för att komma i helgen .. nu är det hela lite komiskt ju .. jag har en biljett som han bokat som går imorgon vid 14:15 imorgon .. och han har en biljett som jag bokat 03:00 hit till gävle .. så två biljetter är bokade .. frågan är bara vem utav oss som tar vilken .. jag eller han ? det återstår att se. En sak är så mycket som jävligt säker .. oavsett vart han och jag spenderar våran helg .. så kommer han få det jobbigt som satan .. eftersom att han lovat mig massor med massage !
Just ja .. vi har visst biljetter båda två bokade tills lördagen bio i sthlm .. UPP 3D .. hehe
Men jag känner endå inte för att åka till honom till den hemska staden .. allt är så stressigt så hemskt .. så vidigt där i den staden .. huuua .. tacka vet jag gävle .. alldeles precis lagomt stort och perfekt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0