Nuså..



Har varit på stan ett tag med mamma och moster köpt en julklapp till mig och ätit på subway :D
göttans säger jag bara älskar deras kakor !

Har köpt urgulliga hello kitty tofflor till mig i julklapp :D ska ta och slå in dom så att jag måste vänta tills julafton för att få dom :D hihih  nu längtar jag till jul endå !




Har även varit på lite uppdrag idag med mamma och pappa och det är bara att hålla tummarna nu för att allt ska gå som jag vill. för detta är det något jag VERKLIGEN vill så snälla nu håll tummarna för mig nu allihopa :D det är inget jag vill berätta ännu, det är för tidigt i tiden .. men om allt går bra så kommer ni kära snokande läsare att märka vad min hemlighet är .. som jag så mycket önskar att den ska slå in nu att allt ska gå bra !



Håller på att packa ned inför helgen nu med .. packar för fullt kan jag ju säga har ingen aning om  vad som jag packar ned det får bli en överaskning för mig själv när jag kommer fram helt enkelt ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0