Less



Har legat på sängen och sovit till och från hela dagen med extrem huvudvärk och bara varit allmänt dålig .. har inte svarat när någon ringt eller knappt på något mess.. bara haft tid för mig själv och för att må bra .. bli kvitt min huvudvärk som har legat i rejält sedan igår kväll .. mår inte alls bra utav den ..

Är sjukt less på sega människor och allt just nu !

vill aldrig kliva upp ur min säng.. bara ligga här gosa ned mig i sängen i en evighet ! bara jag och mig själv .. inte tänka på en enda kotte utan bara mig själv och ingen annan . .bara tänka på att jag ska må bra .. att Hanna ska må bra att må bäst .. bättre än bäst för en gångs skull bara jag .. !
Jag vet att jag inte kommer lyckas men ah .. jag kan väl drömma eller hur ?

"När ska jag leva mitt liv för mig? Göra dom saker jag tror på?
När ska jag våga vara mig själv och fånga dom drömmar jag vill nå?

Så när kommer jag leva mitt liv för mig?

Mitt liv för mig. För bara mig. Mitt liv för mig
"

Snart så får jag prata massor med min Fina pojkvän med ! bara han är klar med sin lilla tripp till tvättstugan .. inte alls bra att han har den idag tycker jag :/ jag som känner att jag vill sova typ NU .. men det går inte eftersom att jag inte har någon som hellst plan på att somna utan att han också ligger nedbäddad för att sova sött !

-
Hanna <3 Patrik !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0