jiiises



Jag har inte klivit upp ur sängen ännu och jag känner mig otroligt stressad måste ju packa det sista, äta något, duscha och fixa mig .. sedan självklart ta mig till stationen .. hur ska jag hinna .. ?
Jag känner att jag borde sova några timmar eller dygn till innan jag pallar att ta mig till stresstaden ! värst av allt är att jag kommer behöva vänta själv på Patrik med jag hatar de .. alltid jag som får vänta på honom .. när ska han stå där vid busstationen eller perrongen och vänta när jag kommer ? aldrig eller ? inget kul :( jag kommer väl tappa bort mig helt på den där jäkla stationen känner jag dessutom hehe .. vänder och går åt något annat håll så får han ta och leta efter mig när han väl kommer ;P det kanske man borde göra .. :p haha ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0