Jag suger ..



Fan vad dålig jag har varit på att blogga .. OK jag har varit hos mormor hela veckan men endå jag har väl en mobil att fixa saker och ting ifrån eller hur ..


Helgen har sepnderats med att hjälpa min fina att jobba .. sälja remmar äta godis och naturgodis i massor känns det som jag kommer spricka kan jag ju lungt säga haha ..

Ska strax ned till honom i stenebergsparken nu .. tänkte bara fixa mig lite och sådant .. så att jag blir söt eller något

Jag har kapat av allt mitt hår .. säkert en dm har försvunnit .. jag ledsnade så förfärligt på det igår när jag tvättade det att jag gick med till mamma och hon fick kapa av allt .. jag skulle behöva jämna ut det lite och kanske ta bort en två cm till men det här duger som det är just nu, min mamma är ju inte direkt någon frisör så .. haha ..

testade precis några nötter som Patrik plockade med sig igår .. smakar blää typ senap .. vad tusan :S så dom blir det då INTE måste ned och äta något .. en limpmacka med banan tror jag nog allt att det blir .. :o med lite kaffe till ..
Måste även testa att kamma och platta håret för att de hur det blir och så ska jag be till alla möjliga gudar medans att jag slipper tvätta håret för det orkar jag inte med hah ..

Hörs sen .. lovar att jag ska bli bra igen på att uppdatera .. både med bilder och text !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0