HATEIT



Jävla omogna avokadosar .. är vi två här dumma i huvudet båda två vi ? :D måste vara så i varje fall .. skulle blivit egen guacamole och natco chips .. men istället blir det sourcream och dipp hah .. vårat expriment flyttar vi fram till senare under helgen ..

ska ta och kolla på barbie och de tre musketörerna nu snart jag och Patrik, bara han har fixat till vardagsrummet så att man kan vara där inne .. jag passar på att uppdatera medans .. lika bra det eller hur ? så att mina nära och dom har jag kära vet vad som försigår sig här i min lilla värld .. mina snokare kan vi bara låtsats som att dom inte finns .. för det gör dom ju inte heller haha .. inte i min värld :D

ikväll så har vi varit över till Bobo och sagt grattis och kollat lite på idol .. undra vem som åkte ut .. :o eller åker ut .. vet inte ens om det är slut, Inte för att jag bryr mig då jag har Barbie att kolla på :D


Hörs senare under helgen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0