Harry potter



Ska kolla på den senaste harry potter filmen nu hade jag tänkt och drömma lite om när första delen av sista kommer, det står ju på Imdb att den ska komma upp på bio i november 10 så då är det ju nästan precis ett år tills den kommer .. lite väl länge att vänta känner jag men vad tusan det är värt väntan , tills dess att den kommer får jag väl nöja mig med att kolla på dom äldre och nyare harry filmerna och bara njuuuuta av att dom är så bra :D

ska ta och äta upp mitt godis och mina chips från igår med blev ju inte så mycket tröstande av dom igår eftersom att jag bara satt och pratade med Patrik hela kvällen som vanligt .. han får mig att må så himlans bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0