Fryser ..





Jag dör snart .. gnäller sönder det är det enda jag gjort idag tror jag .. stackars Patrik ..


Har precis tagit oss en dusch och jag har satt på mig mina otroligt snygga pjamasbrallor medans patrik springer omkring i en på tok för liten handduk hehe ;P sassy eller not ..
Vi har ätit tonfisk geggamojja idag nu på kvällen, och nu ska vi mysa ned oss i soffan med Coca Cola, chips, dipp och självfallet Gooooodis :D
Vilken film vi ska se är dock ännu oklart för Patrik .. inte för mig men för honom haha (6)

Ska kräva mig lite massage senare med .. för det var otroligt många timmar och dagar sedan jag fick något sådant .. :o och det förtjänar och behöver jag efter natten tills idag .. vaknade imorse och kunde knappt röra huvudet för att jag hade så ont i nacken, bara för att av någon undlig anledning så har jag sovit utan kudde .. :/ jag misstänker att Patrik snodde den och kastade iväg den för mig inatt bara för att vara elak eller något i den stilen .. så därför måste han ju bara massera mig ..


Nu ska jag mysa ned mig med min fina .. <3

Kommentarer
Postat av: Sussie

haha du vet väl att man ska kolla upp alla läsares ipnummer :D haha så stört att hon gjorde så =P haha

2009-10-18 @ 17:58:33
URL: http://metrobloggen.se/sussiiee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0