.



Känner mig nere .. helt totalt nere, längesedan jag mådde som jag gör nu och jag har mig själv att skylla det vet jag men det är så svårt att låta bli .. jag önskar att jag kunde få en stekpanna i skallen och bara glömma allt .. det är något jag verkligen skulle må absolut bäst utav .. det vet jag .. men eftersom att det inte går .. ingen som vill slå mig ju :(

Så får jag väl helt enkelt försöka glömma .. jag vet att jag måste .. tur att jag har min älskling som finns för mig även fast jag är helt knäpp utan anledning !? men det är mycket och det är jobbigt väldigt jobbigt .. inte bara just detta utan ALLT .. jag förstår inte hur jag ens orkar kliva upp ur sängen .. fast om sanningen ska fram så orkar jag inte jag gör det för att jag måste .. jag känner mig som en skugga av mig själv .. orkar inget längre , jag orkar inte fixa mig orkar knappt platta håret .. jag har bott i samma mjukisar hela veckan .. mjukisar och en stor T-skirt ... om det inte var för att jag varit tvungen att vistas utanför dörren så är jag inte ens säker på att jag hade duschat .. men som tur är har jag gjort det .. igår klev jag knappt upp ur sängen på hela dagen .. jag pillade i mig EN rostad macka .. min vattenflaska som är på kanske en halvliter .. knappt så att den blir tom på en dag .. idag har jag inte orkat äta ännu .. får se om det blir något sedan .. jag har grävt ned mig djupt och jag vet inte hur jag ska ta mig upp ..

Det är ju inte någon som riktigt förstår heller .. jag kan försöka förklara och jag försöker förklara men det är endå ingen som riktigt fattar .. utan de enda alla har att säga är i stil med " men du måste släppa det " som att jag inte vet det själv .. men jag vet inte hur .. det är det som är grejen ..jag har ingen aning om H U R hade jag vetat det hade ju detta varit lätt som en plätt, eller hur ? ja visst hade det varit det .. men nu är det inte lätt och jag vet inte hur jag ska lyckas .. jag får bara hoppas på att jag kommer på något snart . .för jag antar att det inte kommer kunna fortsätta så speciellt länge om det inte fixas någon lösning på detta problem snarast ! .. jag är rädd att jag  kommer dra med mig andra ned i mitt djup och det är det minsta jag vill, det är något jag är sjukt rädd för att göra det räcker med att jag mår som jag mår.
Andra ska inte behöva känna samma sak som jag gör det vill jag verkligen inte ! .

Jag älskar dig .

Kommentarer
Postat av: Linda

Du vet att jag finns här för dej <3

2009-10-29 @ 16:06:00
URL: http://lindan1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0