Do you have the time to listen to me whine, about nothing and everything all at once ?



Jag är så jävla less .. och då menar jag LESS .. på allt och alla just nu känns det som . Jag vill lägga mig ned och dö och aldig vakna samtidigt som jag bara vill att allt och alla ska ta och skärpa till sig , lillebror , mamma , patrik , pappa , mormor , gamla klassen ..

Menar varenda kotte har gnällt om att dom vill ha en "klassfest" när det väl ordnas eftersom att ingen är tillräckligt olat för att pilla tummen ur arselet så är det endå ingen som bryr sig .. INGEN som engagerar sig .. inte en kotte .. ingen respons alls .. varför tjata om något som ingen endå bryr sig om , folk ska flytta .. okej visst det är väl endå acceptabelt. Folk ska åka bort, är gravida går inte att nå allt .. är det bara jag och Linda som har sjukt dålig planering eller vad är detta ? de tre ovanstående sakerna är väl endå acceptabla :p men då kommer det folk som säger att dom MÅSTE jobba just det datumet .. vilket är bara bluff och båg .. alla jobb har man rätt att byta dagar och ta ledigt åtminstonde om man säger till i över en månad före .. åååh jag är så less .. ingen som blir glad för något ..

resterande Mamma , Pappa , Lillebror , Mormor och Patrik kan vi ju lägga ihop här .. just nu är jag less på allihopa dock av olika anledningar. Mamma behöver jag inte skriva ut här så mycket förutom att hon är runt 46 år gammal och kan inte sköta sig själv, ska man konstant behöva vakta henne eller ? ska man behöva vara en jävla barnvakt åt henne ? vem är det som är den äldsta och klokaste här utav hon och mig .. är det jag eller ? ska jag behöva sköta allt ?`Detta kommer sluta så att jag går in i väggen eller dyligt , jag orkar fan inte med ett piss .. hela veckorna ligger jag på min säng i princip .. jag orkar inte mera .. jag vill träffa Sabiina Linda Cicci .. men jag orkar inte .. jag pallar inte det minsta, jag är rädd att jag ska börja gråta på bussen eller ramla ihop mitt på gatan .. detta är inte okej längre och det har inte varit det på länge jag måste bort härifrån !

Pappa borde ta tag i sin FRU och ruska tag i henne och få henne att inse vad hon gör mot sin familj !
Lillebror måste ta tag i skolan , sluta upp med allt skit han håller på med, börja hjälpa tll här hemma .. jag kan inte göra allt själv ..

Patrik måste inse att jag inte orkar allt .. att jag faktiskt vill att han ska kunna läsa mina tankar, han måste lära sig att säga förlåt och ta sitt pick och pack och komma hit och bo med mig här gud vad allt skulle vara underbart bra då !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0