Bläääää



Jag har ont i nacken .. jag vill hem, hem till älskade Geflestad ..
vill inte vara kvar i bajs stockholm längre ..
det är kallt och förjävligt här just nu . ursha !


Patrik är i varje fall snällis nu .. just nu åtminstonde .. han springer runt och yrar letar tvättmedel och pip pip tröjan undra vart tusan den kan vara, en sak är så mycket som säker i varje fall att när den hittas kommer jag att knycka den haha för den gillas utav mig verkligen och alla vet ju att den sitter bättre på mig än vad den gör på honom ;) haha ..

Får se allt vad som händer idag .. jag tänker då inte lämna lägenheten och inte heller klä på mig mera än vad jag har just nu ens .. OM inte min jacka på något magiskt sätt lagar sig själv och Patrik säger massor med förlåt och grejs .. ursh elakt ! verkligen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0