Äcklad..



Jag är verkligen ÄCKLAD jag kan inte sluta tänka .. det är mitt eget fel det vet jag .. jag som inte kan skjuta dessa hemska tankar åt sidan .. jag mår så dåligt av att tänka på detta ..
att känna att jag "behöver" tänka .. att jag inte kan hindra mig från att sluta .. varför det inte går det vet jag inte .. jag sårar både dig och mig .. vem jag sårar mest det vet jag inte ..
men jag vet att jag gör båda väldigt ledsna ..
vilket inte alls är min mening och inte alls heller är så himla bra, jag önskar att jag bara kan sluta tänka på det trycka på delete och så försvinner alla mina hemska tankar om detta ..
varför kan jag inte bara låta allt vara rosa och skimra vackert för ?
jag menar jag älskar ju dig .. så vad är problemet ..
alla har vi väl våra lik i garderoben ? jag vet att jag har mina ..
så varför ska just du inte få ha dina ? jag måste ju endå leva med dom ..
vi har sagt för evigt och det tänker jag hålla oavsett hur jobbiga och äckliga tankar jag har ..

Kommentarer
Postat av: Linda

2009-10-28 @ 23:40:58
URL: http://l
Postat av: Linda

Får försöka :D Hihi!

2009-10-28 @ 23:41:14
URL: http://lindan1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0