sugiga jag ..



känner att jag suger verkligen på att skiva i denna sketna web dagbok just nu .. jag har inte tid .. eller har jag ?

kan sammanfatta min vecka lite smått

I måndags var jag med Sabiina och Roger
I tisdags sov jag bort hela dagen
I onsdags tvättade, packade och fikade jag med Linda
I torsdags packade jag och sedan åt jag mat med min moster ..

Och idag så ska jag ned på stan och fixa saker till ikväll, köpa alkoholhaltiga drycker, möjligen färga håret, fixa mig inför ikväll, boka bord tills imorgon, möta upp älsko på stationen och åka till Nina för att festa gärnet av oss ^^


Pfft som att jag har lite saker att göra .. nej det känner jag att jag inte har .. haha ..

Jag har även under denna vecka lyckats lokalisera och inhandla inte bara en utan två julklappar med :D vilket känns helt toppen då jag kommer jobba hela December månad känns det som !

Det börjar imorgon då ska jag och patrik vara i Furuvuk på julmarknaden där och jobba .. sedan så ska jag knega på stortorget i sthlm vareviga vardag fram tills den 23dje .. kommer ha fullt upp denna månad så vi får se hur mycket det blir gjort i denna såkallade blogg haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0