sovit gott ?



Det har jag .. sov bort större delen av dagen idag ja .. vilket verkligen behövdes flera gånger om !

Idag har jag annars inte gjort så mycket känner mig typ sämre än sämst och det är inte bra det känns som att min inbillade lunginflamation i samband med svininfluensan kommer tillbaka med stormsteg .. det gör ont i hela kroppen igen och febern sjuter uppåt .. var det inte jag som började bli frisk ? trodde i varje fall det .. har ju kännt mig rätt så bra en kortare tid nu och trott att jag skulle vara fit for fight snart men tydligen så hade jag fel helt klart fel.. detta känns inte alls så speciellt bra jag gillar det inte !
matlusten är som bortblåst och jag är tröttare som aldig förut .. enda jag är sugen på är något sött .. vilken tur att jag har en pojkvän som jobbar med naturgodis .. så att jag liksom bara råkar ha sådant hemma ! ligger och har en påse torkade jordgubbar brevid mig för tillfället .. och jag kan ju inget annat säga än Mums !

Ska ta och prata lite med Älskade bby nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0