Olja..



Klev nyss upp ur badet och känner mig helt blank och mjuk efter all olja som var i badvattnet tillsammans med mig .. hehe, så härligt att bada i oljan för då känner man sig så mjuk och mysig sedan som en bebis ungefär ! har legat och läst vad heter den, hm .. katalogen för högskolan i gävle .. vet att det inte är aktuellt för mig att söka det ännu och att det kommer komma ut en ny katalog tills jag ska söka men det är ju endå samma lika kurser så det spelar väl ingen roll ? har i varje fall fastnat på siduppslaget 40-41 där står det intressanta saker kan jag ju lova .. hehe .. får se hur det blir för mig .. jag har ju bestämt mig nu att jag vill plugga .. dock återstår det väl att se hur mycket ork jag har efter att ha pluggat en termin på komvux haha :D


Känner att min axel inte är ett dugg bättre nästan sämre om jag får säga det själv .. det gör ont i ett sådant stort område att när jag andas djupt så hugger det i bak i lungorna eller revbenen heter det kanske .. ont som fan ..



Undrar nästan på om jag och Patrik dragit på oss grissjukan .. haha.. vi prickar in rätt mycket av det som är de såkallade symptomerna för influensan .. kolla själva bara haha som ni ser så tillsammans prickar vi in rätt mycket haha .. nu är det ju dock inget att sträva efter eller hoppas på att man har men endå !

Om du har något av följande symtom kan du ha svininfluensa. De typiska symptomen är:

- plötslig feber (hög kroppstemperatur på 38 ° C eller över)  Hanna & Patrik

- en plötslig hosta. Patrik

Andra vanliga symptom vid svininfluensan kan vara:

- huvudvärk  Hanna & Patrik

- trötthet  Hanna & Patrik

- frossa  Hanna & Patrik

- muskelvärk  Hanna

- ledvärk  Hanna

- diarré och orolig mage (ev. kräkningar)   Hanna Kräks

- halsont

- rinnande näsa   Patrik

- nysningar   Patrik

- aptitlöshet   Hanna

Kommentarer
Postat av: Linda

Okej, vet inte om jag vågar träffa någon av er på ett bra tag, haha! Hoppas du blir bättre snart!!

2009-11-03 @ 19:53:42
URL: http://lindan1988.blogg.se/
Postat av: Patrik

Du skulle behöva bli masserad av ett par stora händer ;)

Och Linda Om vi nu skulle ha något sådant så hoppas jag att du är en bra kompis till Hanna och blir smittad för sympatins skull ;)



2009-11-03 @ 21:38:27
Postat av: Linda

Jag får nog tänka lite på det ;P

2009-11-03 @ 22:54:52
URL: http://lindan1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0