Mitt ..



.. ljus i detta mörker, jag behöver dig så mycket .. jag behöver känna att du är nära att du finns där .. alltid och hela tiden oavsett om du jobbar eller sover så vill jag veta att du finns där .. du betyder så otroligt mycket för mig det gör du verkligen jag vill inte förlora dig .. inte för att jag tror att jag kommer göra det heller vi har kärleken på våran sida trots att avståndet tär .. men det är en baggis jag börjar bli väldigt van att känna mig tom hela veckor .. att känna en sådan saknad jag aldrig någonsin behövt känna förut .. endast för två pers och den är endå inte den samma .. dom två vet vilka dom är .. för det är mina tjejor .. så nu förstår alla snorkare att det endå inte är samma lika sorts saknad eller hur ..

Men åter till sak .. jag hade tänkt börja med detta inlägg i att försöka förklara hur mycket jag tycker om Patrik .. hur mycket jag faktiskt tycker om han .. men det är svårt .. för jag kan inte riktigt förklara. Patrik betyder så otroligt mycket för mig .. speciellt nu utan att veta att jag har honom hade jag inte klivit upp ur sängen på morgonen jag hade legat här och känt mig ensam värdelös och allmänt nere bara .. jag  hade inte velat leva inte velat existera .. menar varför skulle jag vilja göra det för ? ingen tyckte ju endå om mig ingen brydde sig .. men tur att det inte är så längre .. jag har min bby .. <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Det finns dom som tycker om dej och bryr sej Hanna, många tror jag nog :) Bland annat jag! Men det vet du! <3

2009-11-03 @ 18:47:39
URL: http://lindan1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0