Kallt ..




Ligger här i min helt obäddade säng ..  helt utan sängkläder .. dom ligger i en ikea kasse brevid här dom med, men jag orkar inte och jag känner inte att det är någon idé att stoppa i dom nu .. det får patrik hjälpa mig med när han kommer ^^ hihi ..

Bakade nyss en kladdig kladdkaka som jag har planer på att mumsa i mig med patrik sen ikväll när han kommer <3

kvällens planer ..
Möta Patrik
Pussa på honom
Åka hit
Duscha
Äta kladdkaka
Bädda i sängen
SOVA
.

Låter inte det som en helt tip top kväll va ? haha


jag borde väl plocka undan här på mitt rum med .. men jag orkar inte får hoppas på att patrik tycker om mig endå trots mitt stökiga rum .. :o kan ta och bevisa hur stökigt det är när jag duschat som jag planerar på att göra nu ..
jag förstår inte hur jag lyckas .. eller jo klart jag förstår det .. menar jag har ingen plats och jag har på tok för mycket saker här i mitt lilla pytte rum :o




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0