Ikea



Ligger här nedbäddad och sjukis på sängen eller tjaa i sängen heter det kanske men endå !

Jag ligger som skrivet här och bläddrar i ikea katalogen känner mig som ett litet barn med en leksakskatalog ungefär det systemet som man gjorde då utövar jag nu .. en stor penna som man ringar runt eller markerar det man vill ha eller det man tycker ser ut att vara värt att ta sig en titt på ..
jag kämpar för glatta livet med att orka hålla mig vaken vet inte hur jag kan vara såhär trött kanske är det den dumma influensan men nej jag vägrar tro att det är den som håller mig såhär tröttis ..
första natten på en evighet känns det som utan Patrik nu dessutom .. har ju haft han intill mig nästan 24/7 i 12 hela dagar och sedan morgonen idag .. det är rätt så mycket för att vara oss det längsta han och jag någonsin tillbringat intill varandra är det dessutom .. tänk så jäkla bra det kommer bli nästa år när jag får ha min älskade älskling intill mig åtminstonde varje dag .. typ tooooppen det ju ! :D :D

ska ta och bläddra vidare i katalogen nu ja .. sedan ska jag visa Patrik nästa gång jag träffar honom mina godsaker som jag hittat haha ..

hörs !  ... HOST HOST ... passa så att jag inte smittar er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0