Huua




Idag är det FREEEEDAG !!

och alla vet vid detta lag vad som försigår på fredagar i min värld eller hur :D EXAKT `Patrik ja .. iiiih toppen har saknat honom så eller ja jag saknar honom ännu det är ju inte före ikväll som vi ses men aah .. ni förstår .. fredag fredag freeeedag :D Toppen fredag :D



Är just nu hos sabiina och roger .. Sabina springer runt som en höna och roger rastar cita .. så då passar jag på att blogga hehhe .. ska snart åka hem och fixa lite hemma inför helgen .. så att det inte ser ut som ett bombnedslag i mitt rum .. ska ta och bädda sängkläder i sängen och vika in kläder i garderoberna .. kanske bara kanske ska jag orka packa upp sedan förra helgen då jag var i sthlm .. vet inte riktigt ..
är det värt att packa upp ens ? menar jag kan ju låta det ligga tills jag ska ut och fara igen eller hur ;P hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0