Godkväll



Sitter hos Sabiina och Roger just nu och skriver ..

Sabiina diskar efter maten tidigare och Roger håller på att göra en julskinka .. medans jag sitter här och skriver i min blogg och smsar med Patrik .. Ska sova här inatt och visst inget fel med det, men det känns sjukt konstigt att inte kunna ligga hemma i sin  egen säng och prata med Patrik hela natten i princip .. hur ska jag överleva och klara natten ? jag får smsa med honom istället helt enkelt .. måste prata och höra hans röst bara innan jag kan sova men det löser sig säkerligen menar jag måste ju kunna sova borta hos nära och kära trots att jag har Patrik eller hur ? ;O

Måste passa på att gnälla lite mera om min rygg dessutom .. bara för gnällandets skull men det är lite bättre tack vare Roger ! Han är rätt bra ibland han .. hehe ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0