Goddag

 

Morgonen och dagen är nu kommen .. jag och sabiina sitter uppe och har även varit uppe ett bra tag nu medans Roger ligger och sussar ännu .. kaffet är klart och cita snart kissad så det borde väl vara dags för oss att väcka gamlingen snart ;P haha

Idag så ska jag när jag kommer hem härifrån ta och traska till tvättstugan för jag har lite tvätt att fixa bland annat sängkläder så att Patrik och jag har något att sova i under helgen :P haha har lite små kläder att tvätta med inte så mycket ett på brallor och lite underkläder i princip hehe

min rygg gör ännu ont .. och nu uppe på det är jag hes som en kråka med .. hoppas på att det varma kaffet kommer göra susen och fixar bort det onda och hesa i halsen .. eller det gör inte ont är mera obehagligt bara :P

Vi hörs nog senare med ska ni se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0