Geflestad



Hemma i älskade geflestad nu.. eller har varit hemma ett tag men har bara legat på sängen och vilat är så sjukt trött så jag vet inte riktigt hur jag ska kunna funka i detta tillstånd .. ska vänta på att Patrik har lunch så att han kan ringa mig sedan ska jag nog lägga mig och vila .. måste sova ett dygn eller sju känner jag ..

Helgen har varit härlig som vanligt när man är med Patrik <3
Fredagen var lugn då båda mådde skit som sagt hehe.. var över oh sade Grattis till Bobo och så bara ..
Lördagen blev det att städa och röja i lägenheten i ett tappert försök i att hitta Pip pip.. vi misslyckades dock :/ men de blev ju tvättat och städat där åtminstonde hehe .. på kvällen så såg vi UPP .. måste säga att filmen var UNDERBAR.. den som säger något annat måste ju ha något fel i stallet där humorn bor .. åt på donken gjorde vi med .. tror det är det enda "vettiga" vi ätit under helgen annars har det varit chips, dipp och guacamole bara haha .. not good :p men göttans :
Söndagen blev det mys i soffan framför tvn hela dagen .. ut och gick på kvällskvisten och införskaffade oss vuxnpoäng som tusan ! Patrik X2 och men jag nöjde mig med ett haha .. :D kan komma väl tillhands senare kan jag ju säga hihi ..


Kvällen blev lång och avslutades med ett avsnitt av big bang theory typ toppen det ju ! sedan bums i säng med lite massage av rygg och mitt lår som är helt ur form :s vet inte vad jag  gjort men ont gör det som tusan :( tur att jag har en sötnöt som masserar !
Alltid lika härligt att somna i Patriks armar .. vakna mitt i natten av att han drar en närmare i sömnen .. och vakna på morgonen och känna att hans stora armar ännu är runt än som en liten mur skyddandes mot kylan..
Allt är så underbart ! Men nu börjar veckan och nu kommer allt komma ikapp en .. allt man måste göra saker man kan "glömma" när man är med Patrik som är svårare att ungå när man inte har honom intill sig. . jag vet inte men jag måste lösa detta på något vis så är det bara ! ..


Hanna<3Patrik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0