Blää



Ligger på sängen och är så sjukt trött .. jag har inte orkat kliva ur sängen .. eller tjaa jag har klivit upp och sedan lagt mig på sängen för att vila .. jag orkar inte mera .. ligger och kollar på flashforward samtidigt som jag spelar plants vs zombies och kollar på kort :P har inte lagt in något kort från kameran på hela november .. så det känns som att det var en bra idé att fixa det innan december åtminstonde haha .. för över lite saker till den externa med .. för på något konstigt vis så har jag lyckats fylla hela datorn .. sedan förra veckan .. :s jag vet inte riktigt hur men aah ...


lite kort från kameran ..

jäkligt snygg blandning för filmtittande ;p


Patrik har lekt med en katt ..


Någon mer än jag som tycker Patrik ska raka sig ? ;P


Försöker hoppas på en puss haha ..


Dessa kort bjuder jag på .. mera orkar jag inte lägga in .. blogg.se krånglar som vanligt så ..

Kommentarer
Postat av: Linda

Cute! :)

2009-11-24 @ 16:38:33
URL: http://lindan1988.blogg.se/
Postat av: Anonym

Yes! :)

Ja visst, inte denna helg men sen är jag nog hemma :) Hur många helger pågår den då?

2009-11-24 @ 20:17:07
Postat av: Linda

Den förra var ju från mej såklart, vet inte om jag missade det ;P

2009-11-24 @ 20:18:00
URL: http://lindan1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0